Bij FC Matchworn begrijpen we dat het soms nodig is om een artikel te vervangen door een ander product. Helaas kunnen we op dit moment geen directe ruilservice aanbieden voor aanvullende of ontvangen artikelen. We willen echter nog steeds ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u een artikel wilt ruilen voor een ander product, vragen we u vriendelijk om het volgende stappenplan te volgen:
1. Retourneren
2. Terugbetaling
3. Opnieuw bestellen
Bij FC Matchworn vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, kun u deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Om ervoor te zorgen dat de retour soepel verloopt, zijn er een aantal voorwaarden. Allereerst moet de retour aangemeld worden via het contactformulier of via het emailadres contact@fcmatchworn.nl. Vermeld hierin uw naam, ordernummer en reden van retour. Hierna zal u (via de mail) een retourlabel ontvangen. Daarnaast moet het artikel ongedragen zijn (passen mag natuurlijk wel), ongewassen zijn en alle originele labels moeten aanwezig zijn. Het artikel moet worden opgenomen in dezelfde verpakking en verzenddoos zoals u het hebt ontvangen. Wij verzoeken u om uw ordernummer en de reden van retour duidelijk op het meegestuurde retourformulier te zetten en deze in het retourpakket te stoppen. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn van de koper, deze kosten zijn gelijk aan de verzendkosten. Als het artikel in originele staat is ontvangen door FC Matchworn, wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort. Als u vragen heeft over het retourneren, neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder en zorgen ervoor dat de retour soepel verloopt.