Bestellen

Zoek het gewenste product via de navigatie of zoekfunctie bovenaan de pagina. Voeg het product toe aan de winkelwagen door te klikken op de zwarte button ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Eenmaal in winkelwagen heeft u een overzicht van de artikelen die u in uw winkelwagen heeft toegevoegd. D.m.v. de zwarte button ‘Doorgaan naar afrekenen’ gaat u via de winkelwagen naar de check-out pagina, ofwel de betaalpagina. Op deze pagina kunt u de adresgegevens invullen en betaalmethode kiezen. Controleer uw bestelling nog een keer goed voordat u de bestelling afrondt. De betaling verloopt geheel veilig via onze betaalprovider Mollie, waarna u netjes een bevestiging ontvangt.

Voor sommige kortingsacties maken wij gebruik van een kortingscode. Heeft u een kortingscode en wilt u deze gebruiken? Voeg minimaal één product toe aan je winkelwagen, ga naar de winkelwagen rechtsboven in je scherm. Vul vervolgens het veld ‘waardeboncode’ in en klik op ‘gebruik kortingscode’. De korting wordt nu automatisch toegepast op uw winkelwagen.

Betalen

Betalen kan snel en eenvoudig, u heeft de keuze uit verschillende betaalmethodes. Zoals: IDEAL, Creditcard of met een waardebon. Vanuit de winkelwagen komt u in de betaalomgeving, hier kunt u kiezen uit één van de betaalmethodes. De betaling gaat via betaalprovider Mollie.

Verzending & Levering

Bestellingen die voor 15:00 worden gedaan, worden dezelfde dag nog verzonden. Dit betekent dat u uw bestelling binnen de 1-2 (werk)dagen na aankoop kunt verwachten.

Ja, wij verzenden binnen (bijna) alle EU landen. Op deze pagina ziet u precies welke landen.

Wij bieden gratis verzending voor bestellingen boven de €100 binnen Nederland en België. De verzendkosten bij bestellingen onder de €100 zijn voor eigen rekening van de klant. Op deze pagina staan alle verzendkosten op een rijtje.

Ruilen & Retourneren

We accepteren retourzendingen binnen 14 dagen nadat uw bestelling bezorgd is, op voorwaarde dat de artikelen zich in dezelfde staat bevinden als waarin ze zijn ontvangen. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

De retour dient aangemeld te worden via het contactformulier of via het emailadres contact@fcmatchworn.nl. Vermeld hierin uw naam, ordernummer en reden van retour. Hierna zult u (via de mail) een retourlabel ontvangen. Vergeet niet om uw ordernummer en reden van retour te vermelden op het retourformulier en deze terug in de doos te doen. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

Bij een retour worden de eventuele eerder betaalde verzendkosten niet gerestitueerd. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. 

Garantie & Klachten

Als u een klacht heeft over een product, dienst of ervaring met FC Matchworn, moedigen we u aan om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Wij streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en zorgen binnen een beperkte termijn op te lossen, zodat u weer met volle tevredenheid van onze producten en diensten kunt genieten.

Overige Vragen

Match worn is een wedstrijdshirt (of ander kledingstuk) dat door een speler in een wedstrijd is gedragen.

Ja zeker, graag zelfs! Bij onze partner Trustpilot kunt u een review achterlaten over uw ervaring met FC Matchworn. Wij waarderen het als u een review achterlaat.

Ja, bij elk (match worn) artikel ontvang u een echtheidscertificaat opgesteld door ons team van professionals.

Ja, op de pagina ‘Match worn‘ bieden wij enkel match worn artikelen aan. Ook bieden wij voetbalshirts aan die niet match worn zijn, deze zijn apart te vinden op de pagina ‘Fanshop‘.

Deze krijgt u standaard thuisgestuurd. Mocht u deze digitaal willen hebben kunt u dit aangeven in de bestelnotities. Wilt u deze digitaal ontvangen en moet u verzendkosten betalen? Neem dan contact met ons op, zodat wij de verzendkosten kunnen omzeilen.

Vragen?